Умови гарантії

1. Гарантія передбачає безкоштовне усунення недоліків, ремонт або заміну запасних частин чи комплектуючих впродовж гарантійного терміну.

2. Гарантійний термін встановлюється за умовами договору і вказується у гарантійних талонах.

3. Гарантійний термін відліковується з моменту продажу або з моменту введення в експлуатацію, якщо це передбачено умовами договору.

4. Гарантійний ремонт несправного виробу здійснюється безпосередньо в сервісному центрі компанії або в іншому авторизованому сервісному центрі.

5. Гарантійний ремонт може виконуватись на території покупця, якщо це передбачено умовами договору.

6. Несправні запасні частини що заміняються по гарантії є власністю компанії(постачальника) і не підлягають поверненню покупцеві.

7. Гарантійний ремонт не проводиться у випадках:

7.1. порушень правил експлуатації;

7.2. навмисного пошкодження;

7.3. невідповідності серійних номерів устаткування і номерів, що вказано в гарантійних талонах;

7.4. пошкодження гарантійних наліпок, захисних пломб, відсутності чи нерозбірливості серійних номерів;

7.5. пошкоджень, що викликані дією будь якого неліцензійного програмного забезпечення або вірусних програм;

7.6. пошкоджень викликаних ремонтом особами, не уповноважених на це;

7.7. пошкоджень викликаних дією або проникненням всередину рідин, пилу, комах і т.д. ;

8. Гарантійний ремонт не проводиться і в інших випадках порушення покупцем встановлених правил використання, зберігання або транспортування , дій третіх осіб або дій непереборної сили і виникнення при цьому невиробничих недоліків

9. Компанія, її партнери та авторизовані сервісні центри ні за яких умов не несуть відповідальність за будь який збиток (включаючи будь які випадки втрати прибутків, втрати ділової інформації, або інших грошових і не грошових втрат), пов’язаних з використанням або неможливістю використання купленого устаткування.

10. Авторизовані сервісні центри не несуть відповідальність за можливу втрату інформації та даних покупця під час ремонту устаткування.

11. Відновлення стану програмного забезпечення в разі заміни по гарантії носіїв інформації (жорстких дисків, флеш дисків та ін..) здійснюється до заводського стану, якщо інше не передбачено умовами договору.